20 січня
Тема уроку:Художні образи вірша Ігоря Павлюка “Дівчинка”, «Вертатись пізно», «Асоціації».
Матеріал до уроку
- Поміркуйте над питаннями
- Які враження справила на вас поезія?
- Як ви можете пояснити її назву?
- На прикладі чого побудована поезія?
- Які її образи ви можете назвати? Поясніть
- Які поняття підіймає автор?
- Який рядок поезії, на вашу думку, вказує на його основну думку? Аргументуйте
- Яким за жанром є даний твір? Аргументуйте
- Чого він може нас навчит
- Літературний аналіз тексту
Тема: розповідь про те, що все у цьому світі відносне.
Ідея: показати рівновагу життя, що воно є різнобарвним і складається не лише з чорного та білого; кожна людина сприймає світ по-своєму і одне поняття може викликати різні асоціації у різних людей.
Жанр: філософська лірика
Художні засоби:
Епітети: юний ніж; поганська свічка; весела сіль; тиша вічна; забутий біль.
Метафори: кобза- бабця гітари;
Антитеза: ангел-біс; маски-лиця; трави-ліс; мудрість-старість; ніжність-ніж; кобза-гітара; так-ні; сонце-свічка; цукор-сіль; постріл-тиша; Бог-біль.
Антитеза – це протиставлення двох слів або словосполучень, протилежних за своїм змістом.
Домашнє завдання
Прочитати за підручником с.122-124
Запишіть у зошит аналіз віршів
Немає коментарів:
Дописати коментар