12
квітня 2021
6
клас українська література
Добрий день шестикласники!
Працюємо над темою. Успіхів вам.
Тема
уроку. Леся Воронина.
Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Стосунки між
різними поколіннями в родині. (Записуємо у зошит)
ХІД УРОКУ
1.
Актуалізація опорних знань.
1. Прочитайте
запитання і продумайте відповідь на них.
- Чому батьки
Клима вели розкопки саме у давньому Єгипті?
- Знайдіть у тексті уривок, що розкриває план синьомордів і
прочитайте його.
- Яку зброю проти
синьомордів запропонував Климко батькам?
2.
Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу.
1. Характеристика родини Джур.
- Чим незвичною
була родина Джур?
(«… усі представники роду Джур втаємничені
у прадавні секрети характерництва. … пані Соломія, як її називають учні й
прихильники, змогла поєднати чудодійні сили наших пращурів із найсучаснішими
науковими здобутками. І замаскувала свій універсальний прилад у старому
«Запорожці).
- Хто такі характерники?
(Назва віщуна, чаклуна на Запорозькій Січі.
Займався не лише яснобаченням, але й лікуванням поранених козаків, їх
психотерапією та психофізичною підготовкою).
-
Охарактеризуйте
батьків Клима.
-
Що
нового дізнався Клим про свою бабусю Соломію?
-
-
Як бабуся розправилася зі своїми жабами-ворогами, що тримали її у полоні?Про що
це свідчить?
-
3.
Гра «Впізнай героя». (Дати відповіді у зошиті, сфотографувати і відправити мені на
пошту).
1. «… Одного дня звичайнісінький хлопець, життя якого
досі було похмурим і буденним, захворів» .
2. «лагідна старенька жіночка, котра весь час поралася на
кухні й поливала квіточки у вазонах».
3. «винахідниця, яка створила машину часу й приготувала
протиотруту від вірусу страху».
4. «…про мою
бабусю він говорить з величезною повагою
й захопленням» .
5 «Він завжди понад усе любив гроші і владу. Після літніх
канікул він не вилазив із салону ігрових автоматів – програвав щодня купу
грошей…»
6. «… перед нашестям синьомордів ми були цирковими
акробатами» .
7. Помічником блакитних прибульців серед людей
виявився....
8. Вона любила мугикати собі під ніс пісню групи «Бітлз»
«Yellow submarine».
4.
Схарактеризуйте стосунки між членами родини:
Климком і бабусею; Климком і батьками.(Відповідь запишіть у зошит)
Складіть
асоціативне гроно. (Запишіть у зошит)
Родина
Клима Джури
5.
Слово вчителя
Проаналізувавши героїв твору, можемо зробити висновок. Справжня
сім’я тримається не тільки на родинних зв’язках, а насамперед на
взаєморозумінні, любові, взаємоповазі, умінні турбуватись одне за одного. І
саме такою є родина Климка Джури.
6.
Домашнє завдання
Скласти сенкан до
образів: Клима,
бабусі, батьків. (Відправити на пошту вчителя.)
Немає коментарів:
Дописати коментар